PLD i Chip

Śro, 13 Paź 2004, 23:12:19 CEST

Osóbka znana jako jerzy szczudłowski, wystukała:

> To nie tłumaczy niezalecania zmiany.

Oczywiście. Pod warunkiem, że Ktoś[tm] pilnuje basha i wszystkich bibliotek
od których on zależy. A jak już było napisane w tym wątku ksh jako
"lżejszy" i zależny od mniejszej ilości paczek jest w tym wypadku
łatwiejszy do upilnowania... Ale to moje zdanie i ja tak to widzę jako
ZU :)

pozdrawiam