PLD i Chip

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Śro, 13 Paź 2004, 22:27:06 CEST

Dnia 13-10-2004, śro o godzinie 16:00 +0200, jerzy szczudłowski
napisał(a):

> I wtedy wszyscy na około będą śmiać się z PLD, że ma skrypty niezgodne
> z posix. To by dopiero było.

Ja to zrozumiałem tak, że skrypty pld właśnie SĄ ZGODNE Z POSIX i
dlatego nie zaleca się zmiany linku /bin/sh z ksh na bash

Z całej dyskusji wynika, że skrypty z #!/bin/sh powinny być zgodne z
posix i działać w pld. Jeśli nie działają (bo zawierają jakieś niezgodne
z posix specyficzne dla basha elementy) to przed spakietowaniem należy
je doprowadzić do zgodności z posix lub zmienić pierwszą linijkę na
#!/bin/bash
Krystian T

        "errare humanum est..."