Ooopsy na kernelach 2.6.x na AMD 64

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Czw, 14 Paź 2004, 00:48:28 CEST

On Wed, 13 Oct 2004, Artur Flinta wrote:

> Prawie :) Masz możliwość zobaczenia tego na innych kostkach? Ja miałem z
> TwinMosami objawy takie jakby zasilacz komputera nie wyrabiał (miał
> 200W, a procek 3,4GHz, do tego Radeon X600, pady przy większym
> obciążeniu lub losowe) - ale okazało się jednak, że to pamiątki były :)
> Oczywiście na innej płycie pamięci chodziły OK. Czasem poprawić pamięci
> można wymieniając BIOS na nowszy. To wszystko to w ogóle taka  macana
> zgadywanka jest :)

Mi się tylko wydaje, że gdyby to był sprzęt, to kłopoty byłyby takie
same na pakietach Ac/athlon i Ac/amd64. A jest tak, że Ac/athlon działa,
a Ac/amd64 wywala się w parę minut po starcie.

--
| http://www.cft.edu.pl/~roman |