PLD i Chip

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Czw, 14 Paź 2004, 01:31:59 CEST

On Wed, 13 October 2004 23:12:19 +0200, Adam Gapiński wrote:

> Oczywiście. Pod warunkiem, że Ktoś[tm] pilnuje basha i wszystkich bibliotek
> od których on zależy. A jak już było napisane w tym wątku ksh jako
> "lżejszy" i zależny od mniejszej ilości paczek jest w tym wypadku
> łatwiejszy do upilnowania... Ale to moje zdanie i ja tak to widzę jako
> ZU :)

To ja jako ZU dodam, że IMHO ten kij ma dwa końce. Mianowicie desktopowy
użytkownik robiąc sobie linka do basha zyskuje to, że nie musi się użerać
z rozmaitymi programami zawierającymi bashizmy (czy jak to się tam mówi).
To kwestia tego jakie kto ma priorytety. IMHO.

PS: Acha, żeby nie było:

$ ls /bin/sh -l
lrwxrwxrwx  1 root root 3 2004-07-12 00:40 /bin/sh -> ksh

;-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                        Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam