PLD i Chip

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Czw, 14 Paź 2004, 01:37:18 CEST

On Thu, 14 October 2004 00:09:01 +0200, dars w o2.pl wrote:

> tu jest sedno problemu. Jak dluga mogla by byc taka lista
> gdyby nie takie wypowiedzi

A ja z uporem maniaka jeszcze raz: ale po co o tym mówisz developerom?
A jeżeli developerzy PLD nie chcą, żeby taka lista była długa? :->
Ja tam nie wiem, ale może naprawdę nie chcą? Ich małpy, ich cyrk
- po co ludzi uszczęśliwiać na siłę? Każdy sam wie czego chce. I już. IMHO.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                                      Nie lubię man bash. Jest długi i nudny.