BIND 9 na FC2

havner havner w smtp.kamp.pl
Pią, 15 Paź 2004, 21:30:50 CEST

On Fri, Oct 15, 2004 at 08:39:28PM +0200, Dariusz Laskowski wrote:

> Gwoli ścisłości... Nigdy nie odważyłbym się nazwać developerów PLD
> "bandą" - to Twoja terminologia. :-> Ja za bardzo Ich _podziwiam_.

Terminologia jest ironiczna w stosunku do niespojnosci i nielogicznosci
Twojego myslenia, przyczepianie sie do niej nie zauwazajac bezsensu
swojej poprzedniej wypowiedzi jest troche nielogiczne
i dziecinne. Natomiast co do "Twoja terminologia", to powiedzialbym, ze
jest Twoja interpretacja.

> [...]
> "oczekiwań", :-) to mam tylko jedno i dotyczy wyłącznie Ciebie:
> przestań smęcić, że ludzie nie zgłaszają błędów. Tylko tyle. :->

> ROTFL.

> Nigdy nie odważyłbym się nazwać PLD "syfem" - znowuż, terminologia Twoja. :->
> Ja za bardzo je (PLD) lubię.
>
> Podsumujmy Twój sposób myślenia i słowa, zaprezentowane w tym wątku:
>
> - developerzy - "banda",
> - praca nad dystrybucją - "zapierdalanie",
> - efekt tej pracy - "syf",
> - motywy stojące za dyskusjami na listach dyskusyjnych - "odegranie się"...

Kolejna prowokacja. Terminologia byla pisana w kontekscie Twojego
zachowania, Ty ja tak zinterpretowales.

> To tyle na pierwszy rzut oka. Myślę, że postawa jaką prezentujesz
> jest _zagrożeniem dla PLD_. :-> MSPANC!

Zagrozeniem?? To jest dopiero ROTFL.

> PS: Miałem już nie odpowiadać, ale nie mogłem się oprzeć,
>     bo tak zabawnie się _podkładasz_. :-> ROTFL.

Szkoda, ze nie odpowiedziales na maila w watku o redakcji chip'a i L+,
kiedy Tobie sie lekko popierniczylo o czym jest watek i to co czytasz.
Jak mamy sie doczego przyczepic to przysrajmy, jak sie pograzylismy to
przemilczmy... I Ty mi mowisz 'dorosnij'?

>     Zlituj się sam nad sobą i zamilcz już. A przede wszystkim: _dorośnij_.

EOT

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org