Plik w formacie djvu.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Czw, 14 Paź 2004, 13:26:59 CEST

On Wed, 13 October 2004 16:07:25 +0200, Dariusz Laskowski wrote:

> Dzisiaj pierwszy raz w życiu zetknąłem się z plikiem w formacie
> djvu i będę chciał go obejrzeć. Na razie widzę w poldku, że jest
> plugin mozilla-plugin-djvulibre i jakiś djvulibre-djview.

  Kurcze, nikt mi nie odpowiedział, :-( a ja ciągle nie umiem sam sobie
poradzić. :-/ Tych, co wyżej wymieniłem, nie chcę instalować, bo robię
co mogę, żeby na moim dysku *nigdy* nie pojawiły się wynalazki w rodzaju:
qt*, kde*, arts*... To część mojej religii...
  Zajrzałem do djview.spec, ale podany tam link <http://www.djvu.att.com/>
u mnie nie działa. Poszedłem więc szukać djvu_lin.tar.gz (non-distributable,
no source) gdziekolwiek i nawet znalazłem to coś... Na jakimś ruskim
serwerze, :-) o którym nic nie wiem. Hmm, pewnie jestem paranoikiem, :-)
ale dziwnie się jakoś czuję jak pomyślę sobie, że mam teraz z tego
ukręcić sobie paczkę i zainstalować... Ech... :-(

--
Dariusz Laskowski         W internecie gadanie kosztuje niewiele. Zbyt wielu
darlas at post.pl         ludzi w cyberprzestrzeni udaje, bez względu na to,