GNOME 2.8 - hal, messagesbus i coś jeszcze

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 16 Paź 2004, 02:46:01 CEST

On Sat, 16 October 2004 01:47:02 +0200, Wieslaw Kierbedz wrote:

[ciach]

> Python niedobry, czy co? :>
> Tak samo wygląda odpalenie hal-device-manager z hal-0.4.0 :(.
> Czyli co - niezgodność wersji pytona, pygtk, z kodem hala (raczej
> odwrotnie)?

Ja się nie znam, ale dorzucę z zupełnie innej beczki...
W Ac miałem problemy (a może to tylko ja popsułem - nie mam
zielonego pojęcia) z pythonem (?) i niektórymi małymi popierdółkami
do gDesklets (np. SysInfo), więc możliwe, że Twoje pytanie ma sens (?).

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                                  Ludzie mnie czytają bo mam ciekawe poglądy.
                                                                      Pszemol