Ooopsy na kernelach 2.6.x na AMD 64

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 14 Paź 2004, 18:18:07 CEST

Dnia 14-10-2004, czw o godzinie 16:16 +0200, Roman Werpachowski
napisał(a):
> Wielkie dzięki za pomoc. Testować płyty z tymi pamięciami nie trzeba,
> bo i tak je oddaję (jak dadzą mi pieniądze do ręki, to obsmaruję tę
> firmę gdzie tylko się da -- nie znają się na tym co sprzedają, a w
> rozmowie telefonicznej kłamią jak pani Sokołowska przed komisją
> śledczą). Jeżeli można o coś prosić, to o poradę, jakie pamięci kupić do
> tej płyty (procesor AMD 64 3000+ na socket 754), żeby chodziło stabilnie
> w Dual Channel.

Spokojnie bez nerwów :) Jak bym miał polecać od siebie to pamięci Hynix
albo Kingston. Ale jak Ci się nie spieszy, to poczekaj do wtorku :)
Wtedy mogę ją przetestować z jakimś prockiem, bo płyta jest, tylko
procków na socketa 754 brakuje :/

Artur