BIND 9 na FC2

havner havner w smtp.kamp.pl
Pią, 15 Paź 2004, 19:38:20 CEST

On Thu, Oct 14, 2004 at 12:40:33AM +0200, Dariusz Laskowski wrote:

> Tak, tak...
>
> Nigdy nie było żadnych problemów z Evolution? Nigdy nie było żadnych
> problemów z xMule? Nigdy nie było żadnych problemów z Liferea?
> Nigdy nie było żadnych problemów z Liferea-Mozilla? Nigdy...

A ile z nich bylo zwiazanych z bledami w gtk2 PLD-specifik? Zadne??

> Mam marudzić dalej? Chyba lepiej nie. Przecież "to nie są pakiety krytyczne
> dla systemu", :-> a moje gadanie nadaje się wyłącznie do /dev/null. Grunt,
> że większość z nich ma podstawową funkcjonalność i leży sobie w Ac Main,
> a Ty jesteś zadowolony. :-> Wybacz, ale prędzej sobie język odgryzę niż
> zgłoszę jakiegoś buga w PLD *2.0*. Miłego życia. EOT.

Bo co? Bo po Twoim zgloszeniu banda developerow nie zapierdala zeby Ci
to poprawic? Moze ma Ci jeszcze czerwony dywan pod nogi rozlozyc?! Nie
chcesz zglaszac, nie zglaszaj, nikt Ci nie kaze. Tylko po kiego uzywasz
w ogole tego "dostarczajacego podstawowa funkcjonalnos" syfu?

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org