Ooopsy na kernelach 2.6.x na AMD 64

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Czw, 14 Paź 2004, 19:17:39 CEST

On Thu, 14 Oct 2004, Artur Flinta wrote:

> Spokojnie bez nerwów :) Jak bym miał polecać od siebie to pamięci Hynix
> albo Kingston. Ale jak Ci się nie spieszy, to poczekaj do wtorku :)
> Wtedy mogę ją przetestować z jakimś prockiem, bo płyta jest, tylko
> procków na socketa 754 brakuje :/

Bardzo dziękuję. W sumie, to czemu nie poczekać? Na jednej z kości
system działa całkiem stabilnie (w 32bitach). Przecierpię do wtorku. Po
drodze mam cyklinowanie mieszkania, więc i tak bym nie miał czasu na
grzebanie w komputerze.

Jak się kiedyś spotkamy, to masz u mnie piwo ;-)

--
| http://www.cft.edu.pl/~roman |