PLD 1.0

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pią, 15 Paź 2004, 01:26:45 CEST

On Wed, Oct 13, 2004 at 11:22:17PM +0200, dariusz krzempek wrote:
> Witam,
hola :D

> skrypty sa odpalane...
> To dobrze ale zarazem nie dobrze bo nie działa to do końca :(
> Nie wiem co o tym już myśleć? skrpt jest uruchamiany ale tak jak by po chwili nie był dalej wykonywany. Kiepsko to widzę.
dwie rzeczy mi do głowy przychodzą...
1. czy PATH jest odpowiednie ?
2. czy te scrypty główny nie jest wykonywany jak na przykład spec'e ?
 tzn że jeśli coś zwróci kod wyjścia >0 to się przestaje wykonywać...
 może dopisać:   || return 0   do każdego podscryptu,
 ale sam wątpię w swoją hipotezę.

> Chyba pozostaje mi reinstalacja systemu... tak ja robi się to z windowsami :/
to windowsy się przeinstalowuje ?! ja myślałem że je się wyrzuca...
heh, całe życie człowiek się uczy :D

--
 ____ Przemysław Iskra  -  Sparky{PI] _   ___   _   _  "Teraz bóg   -Ka
/____)  ___   ___   _ _  ||          |   | _ \ | |   | kocha Niemców  z