Plik w formacie djvu.

Kamil Kosiński kosinskk w wsisiz.edu.pl
Czw, 14 Paź 2004, 21:23:50 CEST

Dnia 14-10-2004, czw o godzinie 13:26 +0200, Dariusz Laskowski
napisał(a):
>   Kurcze, nikt mi nie odpowiedział, :-( a ja ciągle nie umiem sam sobie
> poradzić. :-/ Tych, co wyżej wymieniłem, nie chcę instalować, bo robię
> co mogę, żeby na moim dysku *nigdy* nie pojawiły się wynalazki w rodzaju:
> qt*, kde*, arts*... To część mojej religii...
Skoro tak bardzo nie chcesz, to może coś konsolowego?
$ rpm -ql djvulibre|grep bin
/usr/bin/bzz
/usr/bin/c44
/usr/bin/cjb2
/usr/bin/cpaldjvu
/usr/bin/csepdjvu
/usr/bin/ddjvu
/usr/bin/djvm
/usr/bin/djvmcvt
/usr/bin/djvudigital
/usr/bin/djvudump
/usr/bin/djvuextract
/usr/bin/djvumake
/usr/bin/djvups
/usr/bin/djvused
/usr/bin/djvuserve
/usr/bin/djvutoxml
/usr/bin/djvutxt
/usr/bin/djvuxmlparser
Trochę tego jest i pewnie coś by się dało wykorzystać :) Możę by tak
konwersja do ps? A do ps to już chyba masz coś pod GNOME? ;)

--
|---------- Kamil 'paladine' Kosiński ----------|