PLD i Chip

havner havner w smtp.kamp.pl
Pią, 15 Paź 2004, 20:01:05 CEST

On Thu, Oct 14, 2004 at 10:30:19AM +0200, Krzysztof Garus wrote:

> na Uniwersytecie Łódzkim akademiki (z 10 sztuk) obsługiwane są przez RA
> (+ jądro 2.4). Dwa (chyba najważniejsze) serwery na których chodzi
> USOS[1] też byłyby na PLD gdybym nie miał problemów ze sterownikiem megaraid.

Mam nadzieje, ze w ciagu najblizszego roku na PW cos sie ruszy, moj
promotor jest adminem w kilku pracowniach (jakosc obecnych tam RH jest
zenujaca), a i temat pracy inzynierskiej scisle polaczy z PLD, wiec mam
nadzieje, ze go namowie...

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org