Głośność w GNOME

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 16 Paź 2004, 12:09:12 CEST

On Sat, 16 Oct 2004 11:51:30 +0200 (CEST)
Roman Werpachowski <roman w student.ifpan.edu.pl> wrote:

> Ja nie mam puste (mam sieć i system plików).

wygląda na to, że jeśli nie ma plików urządzeń (gdyż moduły nie są
załadowane) hal/gnome-vfs2 nie interesuje zawartość fstab.
Zobaczymy co będzie z nowym halem, ja osobiście grzebie w patchu fedory
na gnome-vfs2 cobyśmy se mogli wysunąć płytę z napędu.

czy po modprobe floppy pojawia się ikona Floppy Drive?

--
Fryderyk Dziarmagowski