PLD i Chip

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 16 Paź 2004, 12:18:21 CEST

On Sat, Oct 16, 2004 at 12:00:35PM +0200, jerzy szczudłowski wrote:

> [...]
> Konfigurowanie spamassassin (3.0.0-1) ...
>
> Plik konfiguracyjny `/etc/init.d/spamassassin'
>  ==> Zmodyfikowany (przez administratora lub skrypt) po zainstalowaniu.
>  ==> Twórca pakietu zamieścił zaktualizowaną wersję.
>    Należy wybrać jedno z pośród wymienionych poniżej działań:
>     Y lub I  : zainstalowanie nowej wersji z pakietu
>     N lub O  : zachowanie bieżącej wersji
>       D      : pokazanie różnic pomiędzy wersjami pliku
>       Z      : zatrzymanie tego procesu w celu rozeznania sytuacji
>  Domyślnym działaniem jest zachowanie bieżącej wersji.
> *** spamassassin (Y/I/N/O/D/Z) [domyślnie=N] ?

to dpkg taka magie robi?

> W /etc/init.d ?

Napisales to tak jakby chodzilo czy o wszystkie skrypty. No to jest do
przedyskutowania czy skrypty w init.d powinny miec noreplace.

rsyncd ma bledny skrypt w ra?

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org