Głośność w GNOME

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 16 Paź 2004, 12:42:35 CEST

On Fri, 15 October 2004 22:47:39 +0200, Artur Flinta wrote:

> Dla tych co mieli problemy z regulacją głośności w GNOME za pomocą
> klawiatur multimedialnych. W ac-ready (a może już w Ac) leży
> control-center 2.8.1 które poprawia błędy z tym związane.

Kurcze, teraz odkryłem, że to działa nawet na mojej lamerskiej klawiaturze!
Wcześniej nawet tego nie próbowałem, bo mam jakiś no name za 20 zł. :-)
Ale mam pytanie do użytkowników tego bajeru. Otóż u mnie głośność zmienia się
co sześć jednostek - pojedyńcze naciśnięcie guzika to sześć w górę lub w dół.
Ktoś wie czy tę "czułość" można zmienić i gdzie tego szukać czy się nie da?

--
Dariusz Laskowski             Pozostaje pytanie, czy protokoły i standardy są
darlas at post.pl             aż tak ważne, jak się wydaje. IMO tak: Internet