exim - .forward - maildroprc - ${home}/Maildir/odebrane.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Sob, 16 Paź 2004, 13:06:33 CEST

Cześć!

Przeczytałem w ostatnich dniach naprawdę wiele mejli dotyczących exima.
Inne teksty też czytałem, ale nadal nie wiem, co źle ustawiłem, dlatego
pytam tutaj.

To, co chcę zrobić, jest chyba bardzo proste. Chodzi o następujące
przekierowanie poczty:
fetchmail - exim - .forward - maildroprc - ${home}/Maildir/odebrane

Po ściągnięciu poczty, w pliku .fetchids widzę wpisy formatu maildir np.
1097873538.28126.smtp.mta-2.poczta.srv-NOSPAM,S=3943

Plik .forward zawiera wiersz: |/usr/bin/maildrop
Plik /etc/maildroprc zawiera wiersz: DEFAULT="$HOME/Maildir/odebrane"

Wysyłanie poczty działa, a ściąganie chyba jednak nie, bo nie mogę
znaleźć na dysku plików, które niby zostały ściągnięte np.

Pliki exim.conf oraz wynik polecenia 'exim -d -bt wojtek'
(exim-debug.txt) umieściłem na http://hipernet.brda.net/wojtek/tmp/ .

Może ktoś dostrzeże tam błąd, którego ja nie widzę?
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + + Jabber ID:  wojtek_germ w uaznia.net
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505