Netmeeting za NATem

p0czt@poczta.fm p0czt w poczta.fm
Sob, 16 Paź 2004, 13:06:26 CEST

Wyczytałem, że potrzeba patcha conntrack-h323, więc zaaplikowałem w pom h323-conntrack-nat i nie mogę znaleźć opcji włączenia tego modułu przy kompilacji jądra. Gdzie to jest? (używam menuconfig, jądro 2.4.26, iptables 1.2.9). Powinno być na mój rozum w Networking options->IP: Netfilter Configuration
Ale nie ma tam tego.

A pozatym czy zaaplikowanie tego patcha wystarczy, żeby komuś wewnątrz sieci działał netmeeting? Czy trzeba jeszcze coś w iptables odblokować, przekierować port? Na input i forward mam domyślnie DROP.

Dzięki za pomoc.

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837