opera 7.54 i java-1.4.2_06.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Sob, 16 Paź 2004, 21:18:41 CEST

Dnia Sat, Oct 16, 2004 at 08:25:42PM +0200, Wojciech Kaczmarek napisał(a):

> Przy wyświetlaniu wtyczki javy w Operze mam, przed jej nazwą, kilka
> znaczków: ia'/08/Ia' _nazwa_wtyczki.
> Ponieważ podobna sytuacja jest z poleceniami / przykładami znajdującymi się na szarym tle na stronach dokumentacji PLD, więc brakuje mi jakiejś czcionki.
Przepraszam, odwołują to ostatnie zdanie. Po zainstalowaniu javy napisy
na szarym tle są wyświetlane prawidłowo.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + Jabber ID: wojtek_germ(at)uaznia.net
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505