[AC] Zawiesza się po 5 minutach

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Nie, 17 Paź 2004, 18:44:55 CEST

Użytkownik Przemysław Żurek napisał:
> Witam
>
> Świeżo instalowane AC, X11 , gnome. Nie wiem co się dzieje w logach nic się
> nie pokazuje, system zamiera po 5 minutach. Z tym że nie zawsze, jeśli tylko
> uruchomie komputer i nic nie będę robił to wiesza się na ekranie
> logowania(gdm), najciekawsze jest to że jeżeli będę ruszał myszką( logitech
> na usb) albo normalnie korzystał pod X-ami to wszystko chodzi jak powinno, a
> wiesza się dopiero po 4-5 minutach nieaktywności myszki. Jeśli ktoś się
> spotkał z czymś takim to byłbym wdzięczny za pomoc.

> [...]

Sprawdzilbym 3 rzeczy:

- hardware (zawieszenia systemu w Xach najczesciej sa powodowane przez
przegrzewajaca sie arte graficzna na ktorej np. padl wentylatorek)
- wszystkie rzeczy zaprogramowane do uruchomienia po 5 minutach
bezczynnosci (moze jakis screensaver na przyklad)
- uruchom komputer w konsoli (runlevel 3) i sprawdz czy jest to samo.

Pzdr,
Rum