kde - copy to/move to

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Nie, 17 Paź 2004, 19:06:11 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/17/2004 05:00 PM:
> Witam!
>
> Pamiętam jeszcze z czasów jak miałem slacka, że w kde 3.1 po kliknięciu prawym
> przyciskiem na jakiś plik w menu kontekstowym były pozycje copy to i move to,
> które rozwijały się w cały system plików po najechaniu. Od kiedy używam pld
> zauważyłem, że ta opcja zniknęła. Najpierw w kde 3.2, teraz 3.3. Pytanie: czy
> ta opcja zniknęła z całego kde, tylko z pldowego, czy tylko coś u mnie jest
> nie tak?

U mnie jest. Sprobuj doinstalowac "kdeaddons-konqueror" -  u mnie pomaga na
wiele rzeczy. Natomiast mam inny, dziwny problem: raz na jakis czas (np.
teraz) znikaja mi wszystkie ustawienia ikonek dla katalogow znajdujacych
sie na partycjach fatowskich (na ext2 problem nie wystepuje). Spotkal sie
ktos z tym?

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xt.pl