Modem bridge/router ST 510 + noestarda

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Nie, 17 Paź 2004, 21:10:23 CEST

On Sun, Oct 17, 2004 at 09:08:10PM +0200, Marteen wrote:

> a nie prosciej uzyc programiku ddclient i odpowiednio go skonfigurowac??
> z tego co pamietam to w konfie podaje sie login i pass do uslugi w
> dyndns.org i ma dzialac.
> jedyny problem to taki ze trzeba go podpiac pod crone;a jesli mamy
> dynamiczne ip zeby co jakis czas aktualizowac ustawienia

tzn jeśli działa to może nawet łatwiej, ale u mnie komp nie zna IP
zewnętrznego czyli większość z tego co już było napisane nie działało
poza tym czasem router mi się zawieszał (teraz już nie, wymieniłem
firmware) i trzeba było go zrestartować, co nie było trudne bo możliwe
przez stronę router'a

--
 ____ Przemysław Iskra  -  Sparky{PI] _   ___   _   _  Kto ma w życiu pe-
/____)  ___   ___   _ _  ||          |   | _ \ | |   | cha oraz zmartwień