problem chyba z usb (neo+)

Kamil Kosiński kosinskk w wsisiz.edu.pl
Pon, 18 Paź 2004, 19:32:49 CEST

Witam
Ma problem z neo pod usb. Start systemu staje na "Wyszukiwanie powiązań
między modułami". Dzieje się tak jak podłączę neo pod usb. Jak odłączę
neo, to wstaje normalnie, ale wiesza się odrazu po podłączeniu. Problem
jest o tyle nieprzyjemny, że mam do tego kompa dostęp jedynie przez
rozmowę z kolesiem, który nawet nie wie jak wysłać maila. W związku z
tym nie jestem wstanie udzielić bardziej szczegółowych informacji. Co
ciekawe, komp był kilka godzin temu u mnie i wszystko działało dobrze.
Ma ktoś jakieś pomysły co jest nie tak albo chociaż od której strony się
do tego zabrać?

--
|---------- Kamil 'paladine' Kosiński ----------|