xmms i *.cdr.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Pon, 18 Paź 2004, 21:19:30 CEST

Dnia Mon, Oct 18, 2004 at 04:07:23PM +0200, Wojciech Kaczmarek napisał(a):

> Przeczytałem, że do nagrywanie plików dźwiękowych iso nie jest
> potrzebne. Nie odpowiadajcie, myślę że dalej sobie już z tym poradzę.
Ostatecznie utworzyłem plik *.cdr poleceniem:
mpg123 --cdr - radiotux1004.mp3 > radiotux1004.cdr
Komunikatów o błędach nie było.

Następnie nagrałem plik na płytę:
cdrecord -v -speed=2 dev=/dev/cdrom -audio -pad radiotux1004.cdr
Komunikatów o błędach nie było.

Przy próbie odtwarzania płyty, xmms wyświetla komunikat:
"Following files could not be played. They are either not accessible or
reaquier dedicated input plugin (xmms-input-*-.rpm)"
Dodatkowo na konsoli pojawia się:
"removing tempfile /tmp/wojtek.uade/mmap.15372.ypfCY7 (used for shared
mem)
Naruszenie segmentacji
Prawdopodobnie znalazłeś błąd w XMMS, odwiedź więc
stronę http://bugs.xmms.org i wypełnij zgłoszenie błędu."
Możliwe, że ten drugi błąd spowodowany jest zbyt małą ilością pamięci.

Minęło już kilka godzin mojej walki z wtyczkami, więc jednak spytam,
jaka wtyczka xmms w PLD obsługuje pliki *.cdr ?
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + Jabber ID: wojtek_germ(at)uaznia.net
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505