Moduły php.

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Wto, 19 Paź 2004, 16:01:53 CEST

Dnia Tue, Oct 19, 2004 at 03:18:50PM +0200, Marcin Sztolcman napisał(a):

> oj, przejrzalbys kawalek listy, ostatnio pare razy bylo ze trzeba
> ustawic extension_dir w php.ini...
Ustawiłem, działa. Przy okazji przejrzałem listę pod kontem smarty i
php. Odpowiedzi nie było, dlatego chciałbym jeszcze spytać o następującą
sytuację.
Czy jeśli nie da się użytkownikom możliwość wywołania funkcji pokazujących
błędy w składni PHP albo informujących o konfiguracji serwera WWW
np. phpinfo(), to mimo tego smarty powinno działać?
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + Jabber ID: wojtek_germ(at)uaznia.net
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505