Głośność w GNOME

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 19 Paź 2004, 18:33:05 CEST

Dnia 19-10-2004, wto o godzinie 17:14 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> u Ciebie zaskoczyło, u Artura nie goli klucz... ciężka sprawa :|
> Koniec końców patch zakomentowany i czeka aż ktoś, kto ma klucz
> looknie na to.
> a supermount nie potrzebujesz jeśli masz gnome-volume-manager.
> ewentualnie możesz zapoznać się z ivman.sf.net

Chyba jeszcze jeden problem znalazłem, nie wiem czy ma coś wspólnego za
HAL 0.4.0 i niedokonfigurowaniem go, ale klucza nie może zamountować
użytkownik, wywala, że tylko root, muszę jeszcze poczytać co się w hal
pozmieniało i gdzie to się ustawia.

Artur