Linux + Sun UltraStation 10 -- POMOCY!!!

sirius@poczta.fm sirius w poczta.fm
Wto, 19 Paź 2004, 17:14:01 CEST

Witam wszystkich!
Moja szkoła dostała kilka maszyn "Sun UltraStation 10 UPA/PCI" -- maszyny były przeznaczone na złom -- jednak dano je nam...
Nigdy wcześniej nie pracowaliśmy na SPARC'ach. W szkole tylko ja zajmuje się Linux'em.
Na maszynach jest Solaris (oczywiście nikt nam nie dał haseł, zresztą jest po niemiceku). Chcemy zainstalowac Linuxa! Ale mamy poważne problemy:

- jak wejść do odpowiednika BIOS'u? Czy w ogóle jest coś takiego?
- chcemy mieć możliwość ustawienia bootowania z CD-ROMu -- jak?
- klawiatura jest po niemiecku (nieco inna od PC'towej),

Jeżeli ktoś pracował/pracuje na podobnych maszynach i w ogóle na SPARCAch -- bardzo prosimy o pomoc!!!

--
Lukasz

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837