gdm, autologin i pam_stack.so

Piotr Budny poducha w pf.pl
Wto, 19 Paź 2004, 17:34:32 CEST

Dnia Mon, 18 Oct 2004 18:23:24 +0200
Tibsnorg Pieckymoosy <abbab w o2.pl> napisał:

> Mam problem ze skonfigurowaniem gdma tak, by automatycznie logował się
> na podanego usera. Ustawiłm w konfigu

Witam,
ostatnio zrezygnowalem z kdm, bo zauwazylem, ze mi zjada troche pamieci,
myslalem nad gdm, szukalem innych session managerow i stwierdzilem, ze
to zupelnie nie jest mi potrzebne (tym bardziej, jezeli chcesz ustawic
automatyczne logowanie). Zrobilem u siebie tak:

/etc/inittab:
2345:respawn:/sbin/mingetty --autologin vip tty3

oraz

~/.zshrc:
if [ -z "$DISPLAY" ] && [ `tty` = /dev/tty3 ];
then
        startx
fi

i dziala. Odpalone zsh na pewno zzera mniej pamieci niz gdm, xdm czy
kdm.

Piotr Budny, vip

--
Do przodu hej pasterze!