Linux + Sun UltraStation 10 -- POMOCY!!!

sirius@poczta.fm sirius w poczta.fm
Wto, 19 Paź 2004, 21:07:35 CEST

Witam ponownie...

> mam takich 10 sztuk :)
> i jakos dzialaja pod pld ;)

No to świetnie! Tylko powiedz jak je zmusić do bootowania z CD-ROMu...

> stop-A
> z klawiatury

Zaraz... Ale czy mam napisac "s t o p-A"? Czy tez jest jakis klawisz stop? I w jakim momencie to zrobic? Czy zaraz po wlaczeniu zasilania? i czt to ma byc duze A czy male a? A ten "-" co oznacza? Przepraszam za takie pytania -- ale teraz nie mam dostepnej maszyny -- pisze z domu. Poza tym jak juz pisalem nie mamy zadnej instrukcji -- nic!

> boot cd
> albo boot cdrom (nie pamietam)

Ale z czego to boot cd napisac? Czy w czasie startu z klawiatury, czy po wejsciu do biosu?

> hm.. i w czym problem? :)

No w tym, ze sa jakies dziwne klawisze i nie wiemy do czego sluza...

Prosze to troche wiecej szczegolow. W SPARC-HOWTO -- nic ciekawego nie znmalazlem na ten etap... :-(

--
Lukasz

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837