Linux + Sun UltraStation 10 -- POMOCY!!!

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 19 Paź 2004, 21:58:04 CEST

On Tue, Oct 19, 2004 at 09:07:35PM +0200, sirius w poczta.fm wrote:

> Zaraz... Ale czy mam napisac "s t o p-A"? Czy tez jest jakis klawisz
> stop?
jest taki klawisz
w lewym rzedzie przyciskow, pierwszy od gory ;)

> I w jakim momencie to zrobic?
dowolnym
o ile stop-a nie jest wylaczony po uruchomieniu systemu(a watpie zeby
byl), to zadziala zawsze.

> Czy zaraz po wlaczeniu zasilania?
> i czt to ma byc duze A czy male a? A ten "-" co oznacza?
zeby wcisknac oba na raz.
czyli wpierw wcisnac stop, a potem a

> Przepraszam
> za takie pytania -- ale teraz nie mam dostepnej maszyny -- pisze z
> domu. Poza tym jak juz pisalem nie mamy zadnej instrukcji -- nic!
ale na co tam instrukcja ;)

> Ale z czego to boot cd napisac? Czy w czasie startu z klawiatury, czy po wejsciu do biosu?
po wejsciu do proma
(taki odpowiednik biosu - bios to masz w pecetach ;)

> No w tym, ze sa jakies dziwne klawisze i nie wiemy do czego sluza...
ktore?
moze przetlumaczyli stop na halt/ ;)

tak wogole - jak dobrze znasz linuksa/pld?
bo instalacja linuksa na sparcu to raczej nie jest cos dla bardzo
poczatkujacego.. trzeba co nieco wiedziec jak dziala linux itepe...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała