nautilus

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 20 Paź 2004, 10:04:44 CEST

Dnia 20-10-2004, śro o godzinie 09:52 +0200, Krzysztof Garus napisał(a):
> witam,
>
> Od jakiegoś czasu nie chodzi mi nautilus - żadnych ikonek na pulpicie chociaż w pamięci
[...]
> czy tylko ja tak mam?

Niestety nie, u mnie też nautilus miewa kilkudziesięciosekundowe,
kilkuminutowe przestoje, potem znowu zaczyna działać. Czuję, że problemy
leżą w gnome-vfs2 budowanym ze wsparciem dla hal. Ogólnie całość chodzi
jakoś mało stabilnie, w ciągu dnia zaliczam 3-6 takich przestojów i nie
znam na to lekartstwa. Można eksprymentalnie zbudować gnome-vfs2
--without hal i może się poprawi. Oczywiście lekko ograniczy to
funkcjonalność, ale nie wszyscy potrzebują hot-plugowych napędów.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.