Linux + Sun UltraStation 10 -- POMOCY!!!

The Undefined undefine w aramin.net
Czw, 21 Paź 2004, 08:46:39 CEST

On Wed, Oct 20, 2004 at 10:05:34PM +0200, sirius w poczta.fm wrote:

> Nie przesadzajmy... Linux to linux w pewnych przypadkach (moj) nie
> jest istotne jaka to dystrybucja! Nie jest tak? A poza tym pisalem na
> te akurat liste -- poniewaz:
czy nie jest istotne.. nie wiem.
jakos jak mam cos zrobic na jakims mandrake albo debianie to mnie od
tego lekko odrzuca..

> 1. Jestem na nia zapisany,
na inne tez sie mozesz zapisac.

> 2. Uwazam, ze ludzie zajmujacy sie PLD sa najlepszymi specjalistami od
> Linuxa/Unixa (wiele razy sie przekonalem) -- nooo, chyba, ze
> sugerujesz mi cos innego? :-)
nic nie sugeruje.
ale tutaj naprawde nie ma za wiele osob zajmujacych sie sparcami.
moze troszke wiecej na devel... ale...

> Tak... Ale PLD... Zreszta sam sobie odpowiedz ;-)
nie umiem. moze jakas podpowiedz?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała