dwie karty graficzne, monitory i dwie różne rozdzielczości

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 20 Paź 2004, 21:33:05 CEST

On Wed, Oct 20, 2004 at 09:28:21PM +0200, Krystian T wrote:

> To znaczy, że user może sobie wiele rzeczy dostosować do swoich upodobań
> ale rozdzielczość jest jedyna słuszna narzucona przez admina???

Kiedys tak bylo (ale to dawno i nieprawda). W sumie masz racje, jesli
teraz porobili w tych Xach tak, ze user realtime moze rozdzialke
zmieniac, i mozna to robic narzedziami graficznymi kde/gnome to
teoretycznie powinno to byc zapisywane i odtwarzane na starcie. Nie jest
to przeciez mieszanie w /etc/X11

> ps. twoją odpowiedź dostałem prędzej niż moje pytanie :)

Tez tak czasami mam :-)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org