Instalacja na SPARC'u

Hubert Ciepluch hubert w ibi.pl
Śro, 20 Paź 2004, 21:43:12 CEST

Witam wszstkich,

mam problem z instalacją systemu na komputerach Sun'a. Tak jak
wyczytałem w sieci najpierw należy zainstalować Red Hata 6.2. Ściągnąłem
iso wypaliłem płytkę po starcie komputera robię Stop-A i boot cdrom.
Klawaiturę z myszką mam podpiętą do maszyny Sun'owskiej.
Ładuje mi się SILO i tam klepię linux console=ttya jako, że nie mam w
tych maszynach kart graficznych. System zaczyna wstawać rozpakowuje
jądro wykrywa urządzenia (klawiatura zostaje wykryta)  i startuje
instalator. W tym momencie zaczynają się problemy, ponieważ po
załadowaniu modułów SCSI wyświetlone zostaje okno z wyborem wersji
językowej. Po wyświetleniu tego menu niestety nie mogę zrobić niczego.
Żadne klawisze nie odpowiadają, tylko po kilkukrotnym naciśnięcu
ctrl+alt+delete maszyna się resetuje.
Nie mam pojęcia jak to obejść. Takie same objawy mam na Enterprise 4500
i Enterprise 420R.
Może ktoś się już spotkał z takim problemem i wie jak to obejść?

Pozdrawiam
Cieply