Procesy zombie.

Piotr 'ares' Siwicki ares w pld-linux.org
Czw, 21 Paź 2004, 10:01:50 CEST

Witam,

Dzis rano wynkl u mnie problem, z ktorym sobie nie moglem poradzic, a
mianowicie:

apache sie wykoleil i wisial w systemie pod postacia 5 procesow zombie.
niestety kill nic im nie pomagal dalej zyly ;-)

restart apache byl niemozliwy poniewaz zombie zabieraly zasoby i bindowaly
sobie porty na ktorych nasluchuje u mnie httpd.

nie wnikajac w problem zbyt dlugo - w koncu dla mojego szefa fakt
istnienia firmowej strony www jest wazniejszy niz stabilnosc serwera
poszedl reboot :-) pomijajac fakt ze reboot musial byc hardwarowy, gdyz
zadne proby softwarowego przeblagania serwera nic nie pomagaly nie bylo
wiecej problemow ;-)

czy ktos z was ma jakas rade na taki "zombie" przypadek  ?

pozdrawiam

ares