Procesy zombie.

Wojciech Potaczek wojciech w potaczek.pl
Czw, 21 Paź 2004, 10:14:07 CEST

> zombie zabierają zasoby???

Ostatnio umarł mi w taki sam sposób MySQL na Ra.
Także kill niczego nie mógł zdziałać i skończyło się rebootem.
W tym wypadku to jednak była moja wina,
po podczas przenoszenia systemu na inny dysk zapomniałem
o zrobienu partycji swap, więc maszynie się skończyła
pamięć. Jak w takim wypadku zabić procesy?

--
Wojciech Potaczek