Java ([Fwd: Java i czcionki])

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 22 Paź 2004, 21:20:00 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/22/2004 08:35 PM:
  > Zrobiłem test - po pierwsze, w Konquerorze aplecik testowy się wogóle nie
> odpala, chociaż Java jest poprawnie zainstalowana (czat onetowy chodzi).
> ALe to nieważne :-) Na Mozilli działa. Po drugie - na javie sunowskiej
> 1.5.0-0.1 nie jest to potrzebne, bo chodzi poprawnie i bez tego. Wniosek -
> proponuję zainstalować sobie nowsze paczki i o problemie zapomnieć :-D

Powiedz to gosciom od mojego banu (ING). Jak do nich zadzwonilem, ze mam
klopoty pod firefoksem, bo ich gowniany mechanizm pobierania apletow javy
nie chce pojsc, to mi powiedzieli, ze oni tylko IE wspieraja:[. Dobrze, ze
pod Netscape 7.1 dziala. Chociaz trzymac Netscape tylko w celu korzystania
z konta tez mi sie malo usmiecha. Trzeba mi chyba bedzie zmienic bank.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xt.pl
"make install, not love!"