Nowy Firefox

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 22 Paź 2004, 21:22:43 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/22/2004 09:13 PM:
> Witam
> Pisząć kiedyś coś tam dostałem informację, że w PLD jest polski lang do
> firefoksa. Pomyślałem, że ostanio był (może nie tak ostanio upadaty), ale
> nic nie widzę nowego. No więc jak zaciągnąć nowego firefoksaz polskim
> langpackiem?

odpowiedni spec (mozilla-firefox-lang-pl.spec) lezy w CVSie. Mozesz sobie
latwo zbudowac

> Oczywiście może wynikać to z mojego lamerstwa, ale jednak świat PLD jest
> trochę chaotyczny w porównaniu z Debianem i mogłem czegoś nie upgrajtnąć,

Hmmm...a ja zawsze cenilem PLD za uporzadkowanie i rozdrobnienie (chociaz
wiadomo-glupie wpadki tu sie czasami zdarzaja)

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xt.pl
"make install, not love!"