Nowy Firefox

Wawrzyniec Niewodniczański niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Pią, 22 Paź 2004, 22:08:29 CEST

On Fri, 22 Oct 2004, Boski Cinek wrote:

> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/22/2004 09:13 PM:
>
> odpowiedni spec (mozilla-firefox-lang-pl.spec) lezy w CVSie. Mozesz sobie
> latwo zbudowac

A F 0.10.1 jak rozumiem też w specach znajdę.
<Sorry za to pytanie, ale może mi ktoś wysłać instrukcję do PLD, bo akurat
serwer konserwowany, a ja mam czas>

> Hmmm...a ja zawsze cenilem PLD za uporzadkowanie i rozdrobnienie (chociaz
> wiadomo-glupie wpadki tu sie czasami zdarzaja)

Chodziło mi bardziej o strukturę projektu, w D. wiadomostable, testing i
unstable. W PLD Ra takie nie za bardzo stable (a właściwie secure), Ac jak
rozumiem odpowiednik testingu, ac-ready=? a później i tak okazuje się, że
wszystko trzeba ze specy ciągnąć :-).
Nie chodzi tu o jakiegoś flejma, ja po prostu trochę zagubiony jestem.
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php