Quake3 - couldn't load default.cfg

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Sob, 23 Paź 2004, 00:42:16 CEST

Hi,
Marek Ciesielski (Saturday 23 of October 2004 00:27):
> ps. - szykuje się nowy fw ;)
E nie, takie flame sa nudne. A co do janosika to ty napisales nie ja, ja tylko
uznalem ze z etycznego punktu widzenia za prace nalezy sie zaplata godziwa, a
nie niegodziwa, czyli taka ktora nie jest wymierna do wykonanej pracy.

Inaczej mowiac uwazam nie mozna wziac 5. tysiecy zl. za umycie samochodu (i
predzej branie tych 5. tysiecy bym nazwal kradzieza, chociaz kradziez to
rzecz dalece bardziej wzgledna, bo jesli ktos ma w portfelu 20 zl i nie
kupuje oryginalu bo 20 zl < 150 zl, tylko kupi pirata, to nie moze byc mowy o
kradziezy, bo tak czy inaczej nie moglby kupic legalnego programu, generalnie
dlatego ze 20 zl < 150 zl).

To ze ktos ma prawo wzial te 5 tysiecy nie znaczy ze to jest etycznie sluszne,
ale etyka nie funkcjonuje w kapitalizmie (co nie znaczy ze nie mam prawa do
formulowania pogladow etycznych).

A co jajcusia, to nie pracuje dla niego tylko nad PLD i o ile dobrze pamietam
moge jeszcze pisac na listach to co mysle :)

Poza tym nie mam ochoty sie nad tm tutaj rozwodzic ani nie jest to temat na te
liste.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org