segregowanie pakietów

Tomasz P. tom_wiz w poczta.onet.pl
Sob, 23 Paź 2004, 12:02:39 CEST

Witam

Chciałem poruszyć taki (dla mnie) problem.
Otóż katalog ftp://ftp.pld-linux.org/dists/2.0/PLD/athlon/PLD/RPMS
zajmuje koło 4.4 GB.
Jedyne co mam, jak narazie, to obrazki iso z IV.2004.
Pld używam na desktopie i na mojej maszynce niestety dosyć często się wywala.
Pomyślałem więc sobie, że nie będę czekał już dłużej na nowe obrazki iso, ale
zainstaluje sobie system ze ściągniętych z wyżej podanego adresu - z rpm'ów.
Moje łącze jest za wolne, by pozwolić sobie na instalację bezpośrednio z netu,
dlatego też zacząłem pobierać ten katalog. Dziś jest już któryś dzień
pobierania, a ja mam na dysku pobranych niecałe 1.5 GB i jestem na literce
'g'. Krótko mówiąc - pomimo tego, że już jak dla mnie, pobrałem dosyć sporo -
systemu zainstalowac nie mogę  :-(
Stąd moje pytanko: czy nie można by stworzyć katalogu z linkami do pakietów w
katalogu z rpm'ami, w którym to by były dowiązania do paczek pozwalających na
postawienie desktopa z X'ami, coś do obiętości koło 700 MB ?
Wyobrażam sobie, że automat, który przerzuca pliki z ready - automatycznie
aktualizowałby odpowiednie dowiązania.

Co sądzicie na ten temat?

Pozdrawiam
Tomasz Porowski