Quake3 - couldn't load default.cfg

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Sob, 23 Paź 2004, 13:54:58 CEST

On Sat, Oct 23, 2004 at 12:21:08PM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> Weź pójdź kiedyś do salonu samochodowego, weź książkę ze sobą, połóż książkę
> obok samochodu i wpatruj się na zmianę w książkę i samochód, a zrozumiesz co
> je różni.
Jedno i drugie powstało przez ciężką prace mniejszej lub większej grupy
ludzi i jest sprzedawane za odpowiednio mniejsze lub większe pieniądze.
Dla mnie różnicy nie ma. W/g ciebie pewnie zapłata należy się tylko
robolom co skręcają te samochody, bo wynikiem ich pracy będzie coś
fizycznego, a jak ktoś sobie śpi do 12-ej, z domu tylko do sklepu po
żarcie wychodzi i codziennie pisze stronę, czy tam dwie do książki, to
wartości żadnej jego praca nie ma.

> Atakujesz przeciez moja etyke,
Atakuje idiotyczne stwierdzenia, że jak prawo jest dla mnie niewygodne,
to tzw. zasady moralne usprawidliwiają jego łamanie.

> bo w mysl prawa twoj argument, ze nikt nie kupi
> bo moze skopowioac, jest bezwartosciowy (bo w mysl prawa nie moze).
Jasne. Jak djurban kradnie, to to jest uzasadnione zasadami etyki, a jak
od djurbana kradną, to chamy jedne łamią prawo. Moralność Kalego. QED.

wolf
--
  Bartek   .  - A na przykład w nagrywarce, którym światłem więcej
  Taudul   :    zapiszesz? Czerwonym czy niebieskim?