Quake3 - couldn't load default.cfg

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Sob, 23 Paź 2004, 12:42:07 CEST

Hi,
Marek Ciesielski (Saturday 23 of October 2004 12:37):
> A ja chce żeby zniknęły inne twory np. Ministerstwo Kultury, Urząd
> Skarbowy, Komenda Policji - dlatego namawiam do kradzieży rzeczy (lub
> innych intelektualnych tworów), za które te instytucje są
> odpowiedzialne - czujesz logikę Twojego rozumowania?
Nie, dlatego, ze
a.) ministerstwo kultury za pieniadze publiczne tworzy wlasnosc inelektualna
wiec z definicji wlasnosc intelektualna powstala z nakladow MK powinna byc na
jakiejs otwartej licencji

b.) urzad skarbowy - rozumiem ze mozna chciec zeby zniknal, ale nie wiem jak
to sie ma do mojej etyki (o ile pamietam nie likwiduje podatkow)

c.) Komenda Policji - policja jest narzedziem prawa, robi to co mowi prawo,
zmiana prawa nie likwiduje policji.

Nie tego co piszesz wmojej logice.
--
Piotr Szymanski