Tango z sambą i clamav-em

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 23 Paź 2004, 14:44:47 CEST

On Sat, Oct 23, 2004 at 01:53:58PM +0200, Miro Ziemski wrote:
> Nie podoba mi się konieczność trzymania o+r w katalogach, czy jest jakaś
> metoda żeby to obejść (nie licząc nieużywania skanera)?
uruchomienie skanera clamav z roota ;)
ew dostep do grupy dla tych plikow i clamd w tej grupie.
clamd dziala tak ze dostaje sciezke do pliku ktory ma przeskanowac i
skanuje go. a ze dziala dystrybucyjnie z usera clamav, to jak nie moze
sie do pliku dostac to go nie przeskanuje ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała