poldek-perl zmiana architektury

wscislowski wscislowski w ramiko.pl
Nie, 24 Paź 2004, 17:03:28 CEST

Witam!
Czytałem helpa, archiwum, ze i bez zrozumienia :)
Próbowałem poldkowi zapodawać różne parametry, ale mi nie idzie :(

Mam RA postawione jako i686 na athlonie. Aby je (PLD) dopieścić
zmieniłem w poldku na "athlon" i wszystko było fajnie (stopniowo w miarę
upgreadów podmieniały się nowe pakiety) aż trafiło na perla...
Ten w całości musi być w określonej architekturze, ale nijak nie chce
się zupgreadować bez odinstalowywania połowy systemu. Jest na to może
jakoś magiczna opcja?
Sorki że zawracam głowę takimi pierdołami...

Pozdrawiam
Bocian