Instalacja na SPARC'u

Krzysztof Taraszka dzimi w pld-linux.org
Sob, 23 Paź 2004, 23:52:53 CEST

Dnia czwartek, 21 października 2004 08:44, The Undefined napisał:

> bym sprobowal z innej dystrybucji.
> rh 6.2 jest delikatnie mowiac przestarzaly...
> z tym ze niewiele pomoge - u mnie wszedzie mam monitory i wszystko
> dziala ;)

podobne efekty sa na komputerze klasy PC bez karty graficznej dostepnej po
konsoli szeregowej z zeczami skompilowanych z ncurses albo cos podobnego...
a moze przy SILO pomoze dodatkowy parametr typu console=bla bla bla ?
chociaz Ja bym lepiej wziol jakis obraz gentoo albo jak juz undefined
wspomnial fedory.

--
Krzysztof Taraszka                                   (dzimi w pld-linux.org)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/