segregowanie pakietów

Tomasz P. tom_wiz w poczta.onet.pl
Nie, 24 Paź 2004, 01:37:58 CEST

Dnia sobota 23 październik 2004 10:30, Dariusz Laskowski napisał:

> Moment, moment! Nie chcesz instalować z sieci, bo uważasz, że masz za
> wolne łącze, ale za to zabierasz się do pobierania _wszystkiego_!?!

noo
Zostawiam kompa na ssaniu na noc, albo w dzień gdy mnie nie ma, a pakieciki
się ciągną. Potem zainstalowanie systemu z jakąś podstawową konfiguracją
zajmie mi godzinkę i nie będę musiał siedzieć i czekać, aż się łaskawie
pociągną z ftp'a.

> Ja sądzę, że i tak każdy potrzebuje innego zestawu paczek,
> więc to byłaby tylko taka sztuka dla sztuki. IMHO nie warto.

Troche racji w tym jest ...
Z drugiej strony: po co tworzy się w ogóle krążki, które zawierają cd1 - base,
cd2 - rozszeżenie, cd3 - kolejne rozszerzenie itd.
A sam instalator zawiera profile dla desktopu, dla serwera ...
Może rozwiązaniem było by stworzenie samej listy plików dla np. desktopu i
pobranie ich za pomocą wget'a ...

> PS # poldek --up --upgrade-dist --dumpn=paczki.txt
>    # poldek --upgrade-dist --pset=paczki.txt --fetch

> I masz pobrane tylko to czego potrzebujesz. Oczywiście tego drugiego nie
> musisz robić. Równie dobrze możesz pójść z plikiem paczki.txt do jakiejś
> kawiarenki (czy gdzieś tam) i tam ściągnąć czymkolwiek (wgetem czy co Ci
> tam pasuje najbardziej - ja kiedyś ssałem Windows Commanderem ;-)), i na
> miejscu np. wypalić płytę za pięć złotych czy ile to tam teraz kosztuje.

Pomysł może i nie jest zły, ale ja chciałem żeby było łatwiej. Może przydało
by się to jeszcze komuś, nie tylko mi. Pobieranie zajmie jeszcze troche czasu
memu kompowi, ale nie zajmie czasu mi  ;-)

Oczywiście, jeżeli będę potrzebował czegoś natychmiast, to pewnie wybiorę się
do kawiarenki/znajmego/...

No może to sprawy nie załatwiło, ale dzięki za opinię.

Pozdrawiam
Tomasz Porowski