Nowy Firefox

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Nie, 24 Paź 2004, 00:27:41 CEST

Boski Cinek wrote:

> I jeszcze jeden problem: kiedy zlokalizuje sobie fireofoksa nie moge
> dodac zadnych wyszukiwarek a oryginalne sa oczywiscie zastapione przez
> te z polskiego pakietu. Po prostu sie nie pojawiaja w liscie
> dostepnych. Moze to ktos potwierdzic?

Mi To nie dziala nawet jak nie mam zainstalowanego polskiego langpacka.

Co do searcha to konsoli javascript dostaje cos takiego:

Error: uncaught exception: [Exception... "Component returned failure
code: 0x80570015 (NS_ERROR_XPC_CI_RETURNED_FAILURE)
[nsIJSCID.createInstance]" nsresult: "0x80570015
(NS_ERROR_XPC_CI_RETURNED_FAILURE)" location: "JS frame ::
chrome://global/content/bindings/browser.xml :: get_fastFind :: line
242" data: no]

--
Best regards,		Michal Wisniewski
       mwisniew w wst-e.edu(.)pl