Modem bridge/router ST 510 + noestarda

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 24 Paź 2004, 00:32:42 CEST

Dnia nie 17. października 2004 21:08, Marteen napisał:

> a nie prosciej uzyc programiku ddclient i odpowiednio go skonfigurowac??
> z tego co pamietam to w konfie podaje sie login i pass do uslugi w
> dyndns.org i ma dzialac.
> jedyny problem to taki ze trzeba go podpiac pod crone;a jesli mamy
> dynamiczne ip zeby co jakis czas aktualizowac ustawienia

Po co pod crona? Korzystam z dyndns, zainstalowałem odsclienta (wywołanie
którego można sobie wrzucić do  /etc/sysconfig/interfaces/up.d/ppp/dyndns) i
ez-ipupdate, które jest małym narzędziem do uaktualniania nazwy hosta w
dowolnym serwisie dynamicznego DNS spośród:
 - http://www.ez-ip.net/
 - http://www.justlinux.com/
 - http://www.dhs.org/
 - http://www.dyndns.org/
 - http://www.ods.org/
 - http://gnudip.cheapnet.net/ (GNUDip)
 - http://www.dyn.ca/ (GNUDip)
 - http://www.tzo.com/
 - http://www.easydns.com/
 - http://www.dyns.cx/
 - http://www.hn.org/
 - http://www.zoneedit.com/
Działa non stop, sam się łączy, cud, miód i orzeszki ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>